4 april 2012

Personligt

Några personliga frågor!

Känner du mig väl? Kanske inte så väl som du trodde!

Vad gör mig glad?  
Glada människor, kramar, allt som är onyttigt för kroppen (godis, chips o god mat) Mina barn också såklart! Sommaren och solen, snygga skor och klänningar

Vad gör mig ledsen? 
Falska människor, skitsnack, ensamhet och misslyckanden

Vad är jag stolt över?
Att jag fött så underbara barn och gift mig med världens bästa kille! Att jag lyckats sluta röka också! 

Vad är jag minst stolt över?
Att jag har så dålig karaktär och självkontroll. 

Vad är jag bra på?
organisera, lyssna och ge råd, göra av med pengar

Vad är jag dålig på?
Ge komplimanger och uppmuntran (förlåt Fredrik)

Vad vill jag bli?
Smal igen, fotomodell, artist, frisör, lyxhustru 

Vilken kändis skulle jag helst vilja gå på date med?
Leo Di Caprio eller Johnny Depp

Har jag några fobier?
Massor! djupa vatten, ormar, spindlar o småkryp, höjder.....(finns fler...)


Något ni vill veta om mig så ställ gärna frågor här så ska jag samla ihop dom till ett inlägg snart. 

3 kommentarer:

  1. Vad drömmer du om?

    SvaraRadera
  2. Har du någon förebild?Någon du ser upp till?

    SvaraRadera
  3. Kul läsning=) Varför började du blogga?

    SvaraRadera