20 april 2012

Det där med vikten

Dag nr 2 på min viktresa! 

Igår gick det bra. Räknade Kcal hela dagen, tänkte göra det varje dag i minst en vecka så jag vet hur mycket jag kan äta av allt. Igår blev det 1298 Kcal totalt (ska äta enligt viktklubb.se 1300 Kcal/dag om jag ska gå ner 1 kg per vecka). Jag är helt enkelt nöjd med gårdagen. 

Cyklade 33 min på min motionscykel också. 

Idag kommer mäklaren ut för att "syna" vår gård och försöka uppskatta ett rättvist värde på den inför försäljningen. Lovar att skriva här när den kommit ut på hemnet.se så ni kan gå in och titta! 

För övrigt blir det troligen en film i kväll. Riktigt tråkigt väder med snöblandat regn. 

Ska försöka cykla minst 30 min på motionscykeln idag också.

Mina måltider idag kommer troligen se ut så här:
- frukost, 3 skivor nybakad kavring (som jag bakade igår) med smör på.
- lunch blir en pirog med festis precis som igår.
- mellanmål blir 1 glas blåbärssoppa
- middagen är inte bestämd än, troligen lasange. 

Har idag lagt ut all inredning till butiken på blocket till försäljning. 


2 kommentarer:

  1. Duktig du vart med att cykla :)
    Håller mina tummar för värderingen av gården + att försäljningen av inredningen på blocket går bra/Kram från mig i regnet!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig massor med Lycka Till med vikt, värdering och försäljning.

    Kram till er!

    SvaraRadera