10 april 2012

Ett år kvar till nästa påsk!



Ja, nu är påsken över!

Jag har haft en riktigt bra helg på kusten med Fredrik och barnen. Men är ändå skönt att vara tillbaka hemma och återgå till arbete och vardagsrutiner igen.

För er som undrar ang. min vikt.
Det jag vägt som mest är: 86 kg (skäms!!!) Detta var 2 mån efter min andra förlossning.
Det jag vägt som minst i vuxen ålder är: 50 kg (25 år gammal och jobbade som servitris då)

Jag skulle gärna komma ner till 50 kg igen, men tror inte det är möjligt. Då tränade jag 4-5 ggr i veckan och gick och "stressade" en hel del på jobbet som bidrog till att jag blev så smal. Men då mådde jag bra! Var i perfekt form och så snygg i kroppen.

Denna helg har varit riktigt dum för vikten. Har hets ätit mer än vanligt. Har bitvis mått så illa att jag funderat på att stoppa fingrarna i halsen. Inte bra alls! Måste lyckas ta tag i detta nu!!!

Bjuder på bilder på Erik o Bella oxå! Tagna i går, 9 april 2012.



Åter i butiken och jobbar idag! 

1 kommentar:

  1. Mmm..."Borta bra men hemma bäst" :)
    Så mysiga foto på söta Erik & Bella/Puss & Kram

    SvaraRadera