5 april 2012

När jag var ung!

Min och Fredriks "första" date, Hardcore Superstar konsert i Skövde! 


Om ni bara visste! 

Skulle aldrig kunna berätta allt jag gjort som ung. Skäms över mycket men ångrar egentligen inget, eller jo, kanske några saker....nu när jag tänker efter. Men allt jag varit med om, testat, deltagit i, försökt mig på och undersökt under mina år har ju ändå bidragit till den personen som jag är idag. Har inte vi alla varit lite vilda o galna under tonåren?

Jag har inte alltid haft det lätt, det kan jag LOVA! misshandlad av pojkvän, pappa fick fängelse, faster o hennes man dog i aids, mamma gifte om sig, pappa gifte om sig, allt mitt hår gick av, fick åka ambulans, blev kallad nasse-hora....ska jag fortsätta listan? 

Bjuder på lite kort från mina yngre dagar! 


14 år gammal

16 år gammal, slutat 9:an precis! 

17 år gammal

24 år gammal (tror jag)

25 år gammal (tänk att få vara så här smal igen!)

Vill oxå påminna er alla om att jag nu i påsk varit rökfri i 3 månader! 

14 kommentarer:

  1. Inget roligt att bli misshandlad=(Varför satt din pappa i fängelse?
    Kul att se foto på dig och hur mycket du ändrat stil!

    SvaraRadera
  2. Pappa var inte alltid så snäll mot mamma....Jag har ändrat stil otroligt många gånger, har nog inte ens foton på alla mina olika stilar. Men dom säger ju att om man mår dåligt psykiskt så ändrar man sitt yttre (hårfärg, frisyr eller klädstil)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj,tack för svar!Ja,det kan nog stämma att man mår psykiskt dåligt om man ändrar sitt yttre,men jag gör det för det är roligt=)

      Radera
  3. Så snygga skor,läcker klänning du har på foto nr4=)
    Det sista fotot vart är det taget?Ser riktigt mysigt ut!

    SvaraRadera
  4. Det sista fotot är taget på Restaurang Bryggan i Hjo, en grymt bra restaurang!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj,det ligger dryga 30mil från mig bor i Sthlm=)

      Radera
  5. Varför blev du kallad nassehora?Så kul att se olika foto på dig=)Hur ser du ut nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var tillsammans med en kille i högstadiet som sen blev typ stadens mest kända nasse, han gick alltid i bombjacka, kängor och hängslen. Han gjorde inget för att dölja hans åsikter. Därför tog många förgivet att jag hade samma åsikter.

      Radera
    2. Han var alltså nasse?Är han det fortfarande?Hoppas du visar foto på dig som du ser ut idag=)

      Radera
  6. Så söt du är på sista fotot>3

    SvaraRadera
  7. Carin one more time5 april 2012 kl. 15:58

    Ber om ursäkt för att jag inte grattulerat dig till din otroliga bedrift att vara rökfri i hela 3 månader=) Bra gjort!Nu ska jag jobba=( Glad Påsk!

    SvaraRadera
  8. Att du (vi) inte haft det så lätt vet jag verkligen som din syster! Många gånger har livet varit tungt och man funderat mycket. Idag är jag glad att jag är där jag är...men allt man upplevt har ju en del med det att göra. Hur man är idag alltså.
    Jag säger STORT GRATTIS till att du varit rökfri 3 månader! Bra jobbat!

    Massor av kramar till dig!

    SvaraRadera
  9. Ps. Du är fin på alla bilder men jag gillar verkligen bilden i headern längst upp och till vänster!! :)

    Kram igen!

    SvaraRadera
  10. Oooo,känner igen alla foto utom nummer fyra...Vart är du där?
    Grattis till att vart rökfri i hela tre månader - Bravo -
    /Kram

    SvaraRadera