10 april 2012

Frisyr!


Behöver er hjälp!

Kan inte bestämma mig. Vad ska jag göra med mitt hår??

Ser ut så här idag! 

Ska jag klippa lugg kanske? 20 år på bilden, har alltså inte haft lugg på 10 år!

Färga hela håret kanske brunt? rött? svart?
Färga bara underhåret rött eller kanske brunt?
Göra röda eller bruna slingor?

Klippa mig kort? axel-långt  kanske? Kom gärna med förslag!

Här kommer lite bilder på några olika frisyrer som jag haft! 

flätor, bilden tagen i Thailand

Kort ljust hår. Bilden tagen i London

Mörkbrunt hår kanske? Fredrik tog bilden då jag låg och sov!

Ljust axel-långt kanske? 

Eller varför inte svart hår? 

Kom med förslag! 

4 kommentarer:

  1. Jag tycker du är väldigt fin i mörkbrunt hår. Annars är det fint som det är nu också! :))
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj,det var många olika,men jag tycker du är fin som du är/Kraaam

    SvaraRadera
  3. Ljust långt som du har på första fotot<3

    SvaraRadera