10 april 2012

Maddix design!

Kläder jag designat! 

Jag har vid flera tillfällen designat och sytt mina egna kläder. Tänkte bjuda på lite exempel här. Hoppas på lite kritik från er läsare! 

Svart/vit/silver linne med knytning bak.



Röd tröja




Röd klänning

Älskar att sy kläder, synd att man så sällan har tid. Har sytt massor av kläder under mina dagar, men har inget kvar idag efter att vi förlorade allt vi ägde i branden 2009. Har heller inte bilder på kläderna jag tidigare hade sytt, bara dessa jag bjuder på här. 



4 kommentarer:

  1. Roligt att sy men förstår att din tid inte räcker.
    Hoppas att du kan ta upp sömnaden igen snart :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Lite väl bara för min smak,men du ser vältränad ut=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var vältränad då, och skulle troligen inte bära kläder som dessa idag heller nu 6 år och två barn senare. =)

      Radera
  3. Nummer ett & tre har jag sett dig i när ni bodde i Almö :)
    Hoppas du tar upp din sömnad igen,det är alltid roligt med egendesignade kläder/Kram Kram

    SvaraRadera