11 april 2012

min död

Ska jag låta rökning eller övervikt ta död på mig??

1 kommentar:

  1. Du ska inte låta något ta död på dig.. Du ska leva. Jag har ju enligt en skolsyster i gymnasiet varit överviktig med 30 kg och jag lever ännu. Jag förstår hur du känner dig vännen men nu har du ju varit rökfri i lite mer än 3 månader, fortsätt med det vännen och ta itu med vikten när du kan. Kanske kan kolla med någon läkare ang ditt ätande, borde ju finnas all möjlig hjälp oavsett vad för ätstörning det är. Annars får du börja träna med någon, så som vi gjorde vettu. Du hjälpte mig oerhört, och nu behöver ju du hjälp så jag kan göra vad jag kan för att stötta och hjälpa till om du vill. Men visst är det lättare att träna osv med någon man har i närheten. (lite långt för oss att gå från mariestad respektive örebro :) eller vad säger du? Många kramar och kan jag hjälpa det minsta så vet du vart jag finns <3

    SvaraRadera