7 juni 2012

Uppförsbacke...

Idag går det trögt...

Extra jobbigt att lämna Erik på dagis idag, Bella sprang in och började leka, men Erik höll så hårt i mig. Det va så jobbigt att åka därifrån! Han var helt förstörd. Tack och lov ringde Sylvia bara 2 min senare till min mobil för att meddela att Erik nu var glad och lekte med de andra barnen. Skönt att höra och så gulligt av henne att ringa och berätta detta för mig. 

Sen kom jag på i morse att Fredrik som bokat en dykresa till Norge i sommar kommer vara bortrest på vår FÖRSTA bröllopsdag! Jag blev så ledsen! Ska vi fira vår första bröllopsdag på var sitt håll??? Det är inte OK. Känner mig därför nu lite nere, deppig, och vill helst bara åka hem och lägga mig igen! Så typiskt mig, är så känslig, behövs inte mycket för att jag ska gråta, eller för att jag ska bli deppig....

Ja ja, trots denna start på dagen så ska jag försöka skriva ett inlägg om vårt bröllop! Och bjuda på en och annan bild också såklart! Att minnas tillbaka kanske kan få mig på lite bättre humör.


4 kommentarer:

  1. Verkligen gulligt gjort av fröken att ringa & berätta om lille Erik ♥...
    Men så tokigt att det var just det datummet Dykarresan var /Kramas

    SvaraRadera
  2. Bra av henne att hon ringde.. Måste vara jobbigt att lämna när dom blir ledsna.. Nej vad trist att det är just då han är borta :( Våran första bröllopsdag blev inte heller "tillsammans" visst vi var ju i samma stad men han åkte bil på Mantorp (tror jag var på Mantorp, men man fick ju inte ses eller göra så mycket tillsammans den dagen som man ville ha gjort..) Kramar

    SvaraRadera
  3. Fy stackars lilla Erik men skönt att det löste sig och snällt av henne att ringa!
    Nej vad trist att han ska åka iväg jag hade blivit jätte och då menar jag verklige jätte arg på Alexander han hade vetat att han levde efter det haha. Det är så tyvärr typsiskt män att göra så, dom tänker inte på samma sätt som oss tyvärr.. Förstå att du blir ledsen vännen <3 Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, dom glömmer bort vilket datum det var, och han tyckte att det kan vi fira några dagar senare då han kommit hem. (han ska vara borta 21-26 och vår dag är den 23:e) men jag tycker inte att det är samma sak, att fira 3-4 dagar senare!

      Radera