13 juni 2012

Underbara onsdag!

Vill bara börja med att säga....

Jag har världens underbaraste barn! 
Erik (2,5 år) gick in till Bella (1,5 år) i morse (som ännu inte kommit på hur hon kliver ur sängen) och ställer sig bredvid sängen och tittar på Bella. Så frågar han:
- Jag också vila? Jag också vila? 
Han upprepar frågan stills han får ett svar från Bella:
- Humn, säger hon och nickar! 
Då kliver han ner i hennes säng och lägger sig bredvid henne. 
Snacka om söta! 

Idag får jag besök i butiken så det blir att ha lunch stängt för första gången någonsin! Vilken grej! Kunna lämna butiken en stund mitt på dagen för att äta i lugn och ro. Härligt! Hoppas också på att sälja lite mer så att det snart är tomt i butiken! 

Har anmält adressändring idag också! Kändes SÅ bra!! 



2 kommentarer:

  1. Hihi så sött med Erik & Bella,mormors sötnosar ♥...
    Ja,det var verkligen gott & mysigt idag tycker vi & många fina klänningar blev det för mig & dig :)
    Ingen golf på Töreboda utan det blev hem & "Höken" /Kram & Tack för idag!

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosar!! Oh vad gulligt kram

    SvaraRadera