26 juni 2012

Blekning all day...

Nu ska jag strax skölja ur min blekning jag har i håret. Håller på att blondera utväxten under tiden jag packar flyttlådor inne i köket. Snart är det tomt även i köksskåpen! 

Blekte mina tänder nyss också. Blir så vita och fina! köpte ett kit från dentalworks och det fungerar riktigt bra. Nu när jag slutat röka och dessutom varken dricker kaffe, the eller rödvin så ska nog tänderna kunna hålla sig vita och fläckfria i fortsättningen! Snyggt! 

Kanske bjuder på en bild sen, med mitt vita leende och nyblonderade hår!

fick dessutom nya klänningar idag som jag beställt. Så snygga!!!



Dom passade perfekt!!! 

3 kommentarer:

  1. Ah,härligt med blont vackert hår & vitt sött leénde,som du alltid har :)
    Wow...Snygga klänningar,vart har du köpt dem?
    Är det Gömda Juveler? Roligt att de passar perfekt!!
    Lycka till med packningen/Kram Kram

    SvaraRadera