19 juni 2012

Med eller utan??

Bättre med eller utan glasögon? Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Åh,du är lika fin ♥ Bra svar va hihii ;)
    Micke tycker dina fina ögon syns mer i glasögonen fast du är lika fin vilket som...
    Ha en underbar dag & håll tummarna för mig idag/Kram från oss i Hjo solen!

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin i glasögon=)

    SvaraRadera
  3. Oh du är alltid jätte snygg så jag kan inte säga med eller utan men du är jätte fin i glasögon passar dig perfekt! Oh tack så himla, himla mycket underbara du!! Oh vad jag blev glad underbara, finns såna som du eller? TACK, tack, tack gånger 1000 du gör mig så himla glad, jag kommer vara snyggast i stan lagom till nästa sommar <3<3<3 Massa kramar <3

    SvaraRadera
  4. Glömde ju bort, visst kan jag skicka "prover" åt dig, jag har inte många smaker kvar dock utan bara choklad och vanilj men alltid nått =) Men maila mig med dig adress eller är det samma som står? Massa kramar <3

    SvaraRadera