4 juni 2012

Från helgens fest

Saker jag ångrar från lördagen:
1. Jag rökte några cigg på småtimmarna! Hatar att jag inte kunde låta bli....
2. Jag snackade för fullt med en människa jag aldrig träffat innan (så typiskt mig på fyllan)
3. Jag satte mig o pissa mitt i Skövde!
4. Jag blev arg helt utan andledning utanför krogen ( min vän blev osams med någon o skulle slåss, då blev jag arg för jag tyckte att dom inte hade något att bråka om, som om jag visste det...)
5. Jag dansade aldrig, inte en enda låt, jag som älskar att dansa!

Saker jag är nöjd med från lördagens fest:
1. Jag åt inget godis trots att det ställdes fram en stor skål redan tidigt på kvällen och den stod där flera timmar o läskade mig, men jag kunde låta bli.
2. Min outfit och mitt hår, kände mig snygg trots mina extra kilon.
3. Min insats i spelet Lips, så roligt att sjunga, gör det gärna, även om få vill lyssna på min falska stämma.
4. Alla kramar jag gav och fick av Anna! Behövde verkligen kärlek från en vän nu, va så längesen jag kände att jag hade det på riktigt liksom.
5. Säger bara kvällens avslut...och då menar jag inte taxiresan hem

Bjuder på en bild som jag tog runt 1 på natten på Bogrens/harrys i Skövde!

1 kommentar:

  1. Tycker vi fokuserar på det positiva gud vad du var duktig som inte åt något godis, skit bra gumman!! SV: Jo jag vet men ärligt hade jag inte haft något emot stora tuttar och en smal midja. Jag måste dock erkänna att jag har svårt att tro det för jag älskar mina tuttar har alltid velat haft stora så men vi får se du kanske har rätt =) kram kram på dig sötnos!

    SvaraRadera