5 juni 2012

inspiration och gamla tider

Linda från Biggest Loser! 

Kolla hennes förvandling på mindre än 1 år!! Helt otroligt! Är så imponerad av denna tjej som vägde över 150 kg från början när han kom till Biggest Loser. Den tyngsta tjej som någonsin medverkat i programmet! Men kolla vilket otroligt jobb hon gjort! Hon har fått ett helt nytt liv! (och samtidigt förlängt sitt liv med MASSOR av år) 

Linda, du är en otrolig inspirationskälla för oss andra tjejer som kämpar med vikten!

Min lillebror påminde mig om en liten rolig sak idag. Förr svarade folk med sitt telefonnummer, vilket är väldigt lustigt, för man vet väl vilket nr man ringt? TÄNK om man skulle svara på detta sätt idag, i mobilen. Vem fan vet vilket mobilnr man ringer idag?? Idag kan man ju inga nr i huvudet. Även väldigt jobbigt att svara med TIO siffror! Nästan så jag är sugen på att testa det någon gång! Ha ha

Idag kommer syrran Anna till butiken. Ser jag fram emot. Får jag förhoppningsvis träffa lille nyfödda Emanuehl också! Och få tillbaka mina skor som Anna lånade sista månaden av hennes 9:e graviditet då hennes fötter hade svullnat så (och jag köper ju gärna breda street skor), hon hade inga egna skor hon kunde ha längre. 

För övrig är jag lite sjuk idag, ont i halsen, feber och sånt, så kommer troligen bara ha öppet halvtid idag, sen åka hem och vila. Känns som det behövs. I morgon är det röd dag, inget jobb, men Fredrik ska åka och dyka så jag och barnen kommer bli ensamma. 

2 kommentarer:

  1. Ja,oj vilken skilnad.....
    Hihi Ja detta med att svara nummer!!
    Härligt med besök idag,hälsa så gott :)
    Hoppas du kryar på dig/Kraaam från mig i Hjo ☼

    SvaraRadera
  2. Oh vad härligt vilken förändring men visst blir man inspererad, hittade också ett sånt kort som jag la ut på min blogg så jäkla roligt att se förändringen man blir ju helt tagen! Vad förvirrad jag hade blivit om du svarat med hela ditt numer, skulle nog allt fundera på vad du gjorde haha. Men Alexanders mormor och morfar svarar med sitt numer fortfarande, jobbigt att lyssna på haha. Oh är det din syster, då har du en hel del syskonbarn med andra ord, har sätt henne på tv. Stackare hoppas du mår bättre snart gumman! Gör du rätt i åk hem och bara vila!! SV: Ja shit vad snygg jag kommer bli sen när jag gått ner lite. Ja jag hoppas jag kunde ha på mig någon när jag träffar min släkt igen, skulle vara jätte roligt ska dit i augusti så hoppas, hoppas kram kram <3

    SvaraRadera