5 juni 2012

Hur träffades vi?


Han var bara SÅ sexig!

Jag och Fredrik träffades i gymnasiet. Jag var 19 år (hoppade av gymnasiet första gången och tog 2 sabbatsår) och Fredrik var bara 15 år (skulle fylla 16 om en månad). Vi gick i samma klass, Medieprogrammet i Tibro. På insparken blev vi alla intryckta i redigeringsrummet och tvingades byta om. (då snackar vi alla tjejer o killar i SAMMA lilla rum, personer man aldrig träffat innan) Fredrik stod nära mig, men som gentleman han är så hade han ryggen emot mig. Och när han tog av sig sin tröja och jag fick se hans snygga, muskulösa rygg blev jag VÄLDIGT intresserad! Jag ville bara ta på han! (kunde jag ju självklart inte med att göra, bara så där) 



Efter insparken (troligen dagen efter vill jag minnas) gick jag fram till han i korridoren vid dagens slut och frågade honom (så perfekt att han har ett superstort ärr i pannan) vad han gjort i pannan? Det var alltså det första jag sa till honom. Att han var 3 år yngre än mig hade jag inte en tanke på. Vi började i alla fall prata och dagen efter erbjöd hans sig att lära mig spela CS på datorn. (Counter strike för er som inte vet) Och han satte sig väldigt nära mig, på egen stol fortfarande, men så nära. Jag kunde känna hans doft, hans hand på min hand (med den lilla datormusen under). Jag skulle bara ha han! (Och jag får ju oftast som jag vill) 



Vad mer kan jag säga? Idag (11 år senare) är vi gifta och har två barn. Helt underbart när man har turen att träffa den rätta så tidigt i livet! Jag är så lycklig att jag har han. Kan sällan förstå vad han ser hos mig och vad jag gjort för att förtjäna honom. Men jag tänker hålla hårt i han! Han är en väluppfostrad gentleman som alltid är ärlig och säger vad han tycker (vilket vissa kan ha svårt med), han har en underbart speciell humor (ofta svårt att veta när och om han skämtar) och han är en underbar älskare och en helt underbar pappa till våra barn. Fredrik du är bäst! (precis vad Erik brukar säga: pappa är bäst!)

Du och jag för evigt! 

2 kommentarer:

  1. Underbart & visst har Fredrik fått en alldeles otrolig,underbar,söt & speciell tjej numera Fru ♥.........
    Gulligt med lille... Erik pappas kille :)

    Ta hand om varandra/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Oh vilket vackert par ni är, vad härligt att ni som vi fann varandra tidigt precis som vi gjorde så man kan leva en massa år tillsammans! Men vad fina ni är! Kram kram

    SvaraRadera