28 juni 2012

Klippa gräset naken

Vilken underbar dag! Solen skiner! 


Jag har klippt gräset här hemma på gården. (tog 1 timme och 15 min, REKORD) Troligen sista gången på väldigt länge som jag klipper gräset i bikini! På lördag flyttar vi ju in till Hjo, centralt! Där kommer det finnas grannar som kan se mig!!!! Här ute, mitt i skogen finns det inte en djävul som kan se mig!! Kunde lika gärna klippt gräset naken! 

Jag har blekt mina tänder idag (igen) samtidigt som jag legat ute i solen en timme. Så härligt, och SÅ vita tänder jag får! Har aldrig tidigare haft så här vita och fina tänder. Kanske jag kommer börja le lite oftare nu.  

Vårt hus utanför Mariestad, nu sålt....

I natt blir SISTA natten Erik och Bella sover här i Sidländshult. Sen ska dom till farmor och farfar i helgen under tiden vi vuxna flyttar. Så spännande! Själva har vi två nätter kvar här i huset, och på lördag sover vi för första gången i vårt nya hus i Hjo. Vilken helg vi har framför oss!!! STORA förändringar som sker nu. 

Vårt nya hus i Hjo som vi flyttar till på lördag!

5 kommentarer:

  1. Vilket slott ni flyttar till=)

    SvaraRadera
  2. Ja ser verkligen ut som ett superfint hus ni ska flytta till! :-)

    SvaraRadera
  3. Det fungerar nog att klippa gräset i bikini i Hjo mé ;)
    Men naken är nog lite väl hihi...

    Vi ser fram emot att få Er hit & huset är verkligen ett Drömhus ♥
    /Många kramar ifrån mig i Hjo ☼

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, blir ingen bikini i Hjo inte! Skrämmer ju till och med mig själv då! Får försöka komma i form först innan någon mage visas offentligt!

      Radera
  4. Du får klippa naken där då och visa "vart skåpet ska stå" på en gång haha. Duktig du är bra med träning det där! Jätte fint hus ni ska flytta till! Massa kramar

    SvaraRadera