18 juni 2012

Ny värld

Ni som undrar vart jag tagit vägen idag ska nu få svar på det. Jag har nämligen fått mina glasögon idag, och har därför spenderar största delen av dagen att gå runt och förundras hur allt och alla ser ut! Är så imponerad! Tänk vad suddigt allt varit tidigare! Även om jag inte trodde det va möjligt så har det hänt, mina barn har blivit ännu sötare! Det bästa är att Fredrik tycker jag är så snygg i glasögonen! Bild kommer i morgon så ni får se.

För övrigt är det kaos här hemma! Åskan som var i helgen har förstört fredriks nyköpta dator, så nu måste han lämna den på lagning, plus att modemet och skrivaren har förstörts!!! Så nu har vi ingen dator, ingen skrivare som funkar och ingen TV förrän om tidigast veckan EFTER midsommar!!!! Man har varit irriterad för mindre...

3 kommentarer:

  1. Hihi Förstår dig,min Micke vblev likadan när han fick sina glasögon :) Du passar verkligen bra i dina ♥...

    Nääe,vad trist med Datorn mm & efter Midsommar...Nåja,ha en fin kväll/Kram & Puss till söte Erik & lille Bella från mormor!

    SvaraRadera
  2. Kan förstå att du passar i glasögon ser det framför mig och det ser bra ut! Ser framemot ett kort! Härligt att upptäcka en ny värld!
    Oh det lät ju inte alls bra, hemskt. Man blir ju som handikappad!
    SV: Oh men hjärtat vad underbar du är, vad ska jag göra med dig!!! OH vad glad jag blir oh sötnos!!
    Du jag vet att jag kanske tjatar men du kanske skulle pröva pulver? Bara för att kickstarta och gå ner vi säger 5-10 kilo och sen påbörja något helt nytt? Vad tror du om det vännen? Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en ide som kan funka, köra bara pulver två veckor kanske för att få igång allt och komma ner under 70 kg så jag får mersmak! :) kram

      Radera