26 juni 2012

Skräp

Ska slänga massa skräp idag!

Ska fylla pickupen och köra till tippen en eller två vändor idag. Beror på ifall jag får plats med allt på en gång, vilket jag hoppas på. Mycket skräp blir det när man ska flytta. Rensa ut massa onödigt som inte sitter på ett direkt värde. Bara att slänga! Vi vill ha så lite som möjligt att flytta med oss till Hjo.

Annars ska jag se till att få igång internet här hemma idag igen, så jag kan titta på Top Model 18 som börjar ikväll kl.20. Fredrik ska nämligen bygga möbler ikväll, så det får bli jag och TVn denna tisdag kväll. 

Jag har ringt och bokat fönsterputs idag. Dom kommer vecka 28 och putsar alla våra fönster! Så skönt att slippa göra det själv. Hade ju tagit en hel dag för mig! 

Nu ska jag ta tag i denna dagen! Nu ska skiten in i bilen! 

1 kommentar:

  1. Ja,man samlar på onödiga saker ibland hihi...
    Vi har oxå haft en "rensar dag" här,så skönt att bli av med lite :)
    Hoppas du får igång Internet för Top Model är faktiskt bra,det brukar jag oxå se på!

    Men såååå skönt att anlita en Fönsterputsare ni har ju så många fönster dessutom ~ härligt ~
    Ha en fin dag/Kram Kram

    SvaraRadera