14 juni 2012

besök i tomheten

Snacka om utförsäljning!

Då alla klänningar kostar endast 30:-/st denna vecka så börjar det blir väldigt tomt i butiken. Eller vad säger ni om denna bild! Så ser det ut NU (10:23 torsdag 14/6 2012)... Har inte mycket kvar att sälja till de kunder som kommer in nu. 


Idag får jag besök IGEN! Men idag kommer lillebror och hans tjej Emelie! Ska bli SÅ roligt!!! Vi ska gå ut och luncha ihop. Skoj! Har nog aldrig gått ut och lunchat med dom båda samtidigt förut. 

Vad händer annars?? 
Jo, Fredrik skulle ju bjuda mig på en resa i sommar OM jag lyckades gå ner till 65 kg innan midsommar, vilket jag INTE lyckats med, men resa blir det av ändå. FAST jag har fått betala både flygbiljetter och hotellet. (Men gentleman som Fredrik är så lovar han att betala allt annat under resan, så som mat och dryck och om jag vill shoppa lite skor/kläder och så) Jag är alltså nöjd ändå, men hade ju så klart varit MYCKET nöjdare OM jag hade vägt 65 kg nu! Men men....snart kommer det! Innan jul ska jag vara nere på 65 kg! (ha ha, vem fan vill tänka på jul nu?? har ju inte ens blivit sommar än!)


2 kommentarer:

  1. Jaa,tomt var det verkligen & BILLTIGT!!! Skämdes ju för att betala ;)
    Härligt med lunch tillsammans med lillbrorsan & Em,ha det riktigt mysigt & hälsa/Kram Kram

    Psst..Låter ju Perfekt med en så'n resa :)

    SvaraRadera
  2. Oh hade jag bott där så hade jag kommit och ränsat lite för en "ny nästa sommar gardrob" får det väl bli för hinner ju inte till denna =). Du är jätte duktig men du ska inte ha för höga krav på dig hjärtat även fast det är lätt att "se ner" på sig själv men du är superduktig och bäst! Detta kommer du klara men det kommer inte hända på gång damen måste ha lite tålamod i alla fall =) SV: Skönt att du håller med mig, ja jag tycker som dig att man borde ha dödlig/sjuklig fetma! Ja dom kommer du bli av med till nästa sommar du är snyggast i stan (är du redan). Oh tack så mycket ser man skillnad, skönt att någon ser det massa kramar underbara du!!

    SvaraRadera