12 juni 2012

Eko....

Snart ekar det i butiken! 

Utförsäljningen går snabbt nu! Sista veckan jag har öppet butiken och ALLT ska bort! Redan nu (tisdag) börjar det bli riktigt utplockat i butiken. Men när klänningarna kostar 20-30:-/st så förstår jag att dom går åt snabbt! 

Om jag har (o)tur så kommer jag få stänga redan innan helgen för att det inte finns något kvar att sälja! men det återstår att se. Ska räkna hur mycket jag har kvar om en liten stund (när det inte är så många kunder i butiken som det är just nu) 

3 kommentarer:

  1. Oooo,hoppas det finns nå't kvar imorgon ;)
    /Kram go du!

    SvaraRadera
  2. Wow!! Låter ju jätte bra. Då kan du koncentrera dig på allt annat sen :)

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. härligt att höra, samt att du då kan som anna säger ägna dig åt allt annat sen =)
    kramar

    SvaraRadera