11 juni 2012

Framtiden

Tänker ni mycket på framtiden?

Jag gör i alla fall det. Ibland kanske så mycket att jag glömmer bort nutiden. Jag går ofta och längtar till sen....längtar redan tills den dagen jag får barnbarn!! Mina är ju bara 2,5 och 1,5 år! Snacka om att tänka framåt lite väl mycket. Får försöka bli bättre på att leva i nuet istället. Njuta av mitt liv som det ser ut idag! 

Vikten har gått åt helvete denna helg. Har ätit alldelles för mycket onyttigt och rört på mig för lite, en dålig kombination. Men jag ska verkligen ta tag i detta seriöst nästa vecka då jag stängt butiken och har lite mindre saker att tänka på. Måste komma ut och röra på mig mer, plus äta lite nyttigare. Jag vet ju vad som gäller....bara detta sockerberoendet som ställer till problem för mig hela tiden....

Har köpt hem nutrilett smoothies nu, tänkte testa ifall dom är goda. Om dom är det så ska jag ersätta 1-2 mål per dag med dessa. Borde få fart på viktminskningen.

2 kommentarer:

  1. Ja,jag tänker på framtiden fast inte långt lite lagom sådär :)
    Ja,jag tror att din vilktkurva kommer ändras när butiken är stängd,för...hur ska man kunna motionera i den!? Långa dagar är det ju dessutom/Kram pårej & vi syns i veckan ♥.......

    SvaraRadera
  2. Tänker precis som dig jag brukar säga till Alex "tänk när vi får barnbarn" han tittar bara snett på mig.. Duktig du är som prövar det, choklar brukar vara godast och tänk på att det också finns bar =) Massa kramar <3

    SvaraRadera