8 juni 2012

Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon!

Jag vaknade av mobilen, och tänkte, vem fan ringer mig så här tidigt? Men där hade jag fel. Mobilen ringde inte, det var alarmet jag ställt på kl. 08.00. Båda barnen sov fortfarande! Helt otroligt! Kan inte minnas sist det hände! Vilken start på denna fredag tänkte jag.....men det ändrades snabbt! 

Är så dålig i halsen idag och feber....mår inte alls bra. Vill bara krypa ner igen, hosta mig till gråt och söms och vakna i morgon pigg och frisk, men så går det inte till i min värld just nu! Barnen ska till dagis och jag måste hålla butiken öppen, så bara att bita ihop och åka iväg. 

Idag är det studenternas dag! Jag ska försöka få se lite av dom under eftermiddagen, om jag hinner. Förhoppningsvis kommer allt folk på stan innebära mycket i butiken! (eller så innebär det inget alls istället)

I morgon ska vi åka till Tibro och fira Erik o Bellas kusin som fyller 4 år! Får se hur det blir nu, får hoppas jag mår bättre i morgon. 

Usch vilket tråkigt inlägg.....

Ang. min VIKT så händer det inget här! Känns jobbigt. Men så är det ibland. Blir bättre tider snart. När vi flyttat ska jag försöka komma ut på promenader varje dag, gå minst 1 timme per dag är målet! Behöver inte alltid vara i maraton tempo, men lite fortare än vanligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar