1 juni 2012

Klänningar!

Jag är shoppoholic! 

(härligt att få lätta på hjärtat ibland) 
Jag har idag beställt två nya klänningar! Ser med spänning fram emot att få hem dom. Största storleken som fanns var L, så hoppas dom ska passa mig. Är helt hopplös när det gäller att shoppa! Älskar att shoppa! TÄNK om jag lyckas gå ner till storlek 36/38 igen så kommer jag blir så pank! Kommer lägga hur mycket pengar som helst på snygga kläder!! OCH skor såklart! Är TOKIG i skor! 

Dessa klänningar beställde jag idag: 

Tror jag kommer bli fet i denna, till och med modellen på bilden som är så smal o snygg får en liten putmage i denna klänning. MEN älskar den! Så kommer bära den även om jag kommer se fet ut! 

Det vita är spets, hur snygg som helst ju! 

Jag har dessutom skickat iväg 5 klänningar plus ett par strumpbyxor till underbara Sofia (http://livetefterengbp.blogspot.se/) Ser fram emot att få se dig i dom sen när du blivit av med några mer kilon. Lycka till nu och kämpa på! Du vill ju finnas och må bra för både din skull, din man och framförallt din son! Han behöver en mamma som mår bra och som kan och orkar leka med han. Men lagom till han börjar gå och springa omkring kommer du vara i toppform! Jag tror på dig!

MEN för er som tror på mig så kommer ni nu blir besvikna....har precis stoppat i mig godis som motsvarar ca 700 Kcal så denna dag blev inte så bra som jag hade tänkt från början. Är så jobbigt det här...kan verkligen inte låta bli sötsakerna, jag bara MÅSTE äta upp dom! 

3 kommentarer:

  1. Wow,så fina klänningar du shoppat :)
    Så gullig du är som skickat så mycket till Sofia hon kommer bli överväldigad & glad!

    Ja,sötsakerna är ju inte så bra men...Du får försöka hitta annat alternativ,det finns ju tydligen ätbart som hjälper till att ta bort sötsuget,nu minns jag inte vad så typiskt,men.....Googla kanske ;)

    Besviken? Nä,men ledsen för din skull & jag tror på dig stenhårt,kan hända att flytten mm förändrar en heldel /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Den rödsvarta är så läcker och hellre lite rundare former än den där putmagen=)

    SvaraRadera
  3. Oh vad fina klänningar tror du kommer bli jätte fin i dom även fast du kanske har ett kilo extra eller 2 =). Vad gullig du är, blir ju så rörd men 5 och strumpbyxor!!! Herregud människa som jag skrev på min blogg, finns såna som du? Tack så himla, himla mycket snälla underbara du. Jag är så himla nyfiken på hur dom ser ut <3.
    Vet du jag ska tipsa dig om en sak, innan jag gjorde operationen levde jag på pulver. En sak som jag åt ganska ofta var chockladpudding (är pulver) den innehåller 220 kacl som inte är så mycket och den är också väldigt god måste jag erkänna och ganska mastig, man bli mätt väldigt fort. Att du inte köper och testar det (moodifast) det är ju "nyttigt" eller jo det är det för det innehåller bra saker samt att det innehåller inte lika mycket, vad tror du om det? Massa kramar till dig <3<3

    SvaraRadera