25 juni 2012

En riktig skitdag!!!

Idag behöver jag en vän....

Dagen kunde inte börjat värre...ställde mig på vågen, vägde 2 KG mer än vad jag gjorde förra veckan!!!!! Snart uppe på 80 kg!!! Och jag som lovade mig själv att aldrig mer ens komma över 70 kg!!!! Deppig....

Sen regnar vår väg bort här.

Skulle hämta ut vårt nya modem förut (har varit utan internet och TV i 8 dagar nu) men det fick jag inte!!! Behövde visst Fredriks leg. Oxå... Suck...

Är dags att börja svälta sig själv nu, men vet att jag inte klarar det! Sitter ju här och tänker på choklad just nu. Jag är dömd till att vara en tjockis... Snyft

Nu ska jag packa lite fler flyttlådor i min ensamhet.

6 kommentarer:

  1. Du får äta jordgubbar doppade i mörk choklad eller nåt sånt, då blir det ju lite nyttigare iaf...

    SvaraRadera
  2. men madde lilla du... det kommer att ordna sig.. försök å inte tänka så mycke på vikten.. du kanske vill börja spining med mig i tibro under sommaren? kostar endast 10 kr i månaden tror jag det va.. typ nått sommar pris.. å du vet var jag finns bara komma om du kan å har tid.. kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får fundera på spinningen där, vart i tibro är detta? Låter väldigt billigt! Är det två ggr i veckan då? Kram

      Radera
  3. Önska så att jag kunde vara närmre nu.. finnas att bara gå en promenad med eller ta en fika (en nyttig såklart) sänder dig massor med kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Önskar av hela mitt mamma ♥ att jag kunde vara hos dig nu...
    Du ska se det ornar sig!Typiskt det där med att man måste ha bägges leg med sig,Micke har glömt mitt ibland/Många styrke~tröste~kraaaaaaaaamar!!!

    SvaraRadera