27 juni 2012

Hår och väg...

Har precis bokat tid hos frissan! 14.15 idag! Ska nyansiera håret för att få bort lite gula toner i mitt blonderade hår. Hoppas det blir bra. Har ännu inte bestämt mig ifall jag ska våga klippa mig eller inte. Vet att Fredrik inte vill det..... Får se hur jag gör. 

Väntar just nu på grannen Lars, han ska komma med sin frontlastare och fylla upp vägen med grus. Den har regnat bort på två ställen så att man knappt kan ta sig fram. Man får halvt köra in i skogen på sina ställen. Suck! Ska bli SÅ skönt när vi flyttat till Hjo och slipper underhåll av väg i fortsättningen! Ett mindre bekymmer på axlarna. 

Samtidigt tvättar jag lite, har lite mer att packa också, plus att jag ska bleka mina tänder idag igen. Försöka komma ut på en liten promenad också. 


3 kommentarer:

  1. Ska hålla tummarna för att håret blir bra,men...det tror jag :)
    Jag tycker du är så fin i ditt hår ♥ ...

    Ja! Kan förstå att det kommer vara skönt att slippa underhålla väg till hemmet,trist att det regnat så mycket att vägen spolats med...

    Detta med att bleka tänder,man förstör inte emaljen?
    Jag skulle behöva bleka mina lite eftrsom jag dricker både kaffe & rödvin ;)
    Ha en bra dag/Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det jag köpt är helt ofarlig och skonsamt mot emaljen och tandköttet. Och fungerar väldigt bra. =)

      Radera
    2. Aha...Bra att veta :)
      /Kraaaam

      Radera