26 mars 2012

Syrran på besök

Måndag igen! Ny vecka! 

Idag kom min syster Anna (som flera av er känner till från programmet Familjen Annorlunda) på besök till butiken. Så roligt och trevlig! Hon hittade MASSOR och shoppade loss ordentligt! Stort tack, och så roligt att du hittade så mycket snyggt som passade trots den STORA gravidmagen! 

Tyvärr blev det inte så nyttigt....vi delade en pizza, sen blev det fika till efterrätt...
Ja ja, får bli skärpning i morgon eller nåt. (Jag är sämst på att vara nyttig!)

I helgen har vi varit i Hjo. Vi firade Fredriks bror Per som fyllde 23 år i lördags. Strålande solsken, promenad och glass i hamnen, grilla ute och en o annan drink på det nyöppnade stället Känsla! Kan inte klaga över denna helg. Fick mycket glädje och energi! Bjuder på några bilder!


Erik älskade hamnen med alla ankor han fick mata, motorcyklarna, fyrhjulingar, båtar och tåget! Tyvärr inga bilder på lilla Bella som fick sitta i vagnen största delen av promenaden.

I kväll ska jag titta på Familjen Annorlunda på TV, ser jag fram emot! 

3 kommentarer:

  1. åå så roligt att Anna hitta endel kläder att ha trots den STORA magen:) vilken underbar helg ni haft oxå.. kram kram

    SvaraRadera
  2. Så roligt att Anna kom & shoppade :)
    Låter som en härlig helg & tack för promenaden,det var så mysigt!
    Många kramar från mig i Hjo ☼

    SvaraRadera
  3. Det var så roligt och jag hittade verkligen massor trots magen :) det var riktigt roligt! Nu ska jag bara finna lite tights som jag kan ha till galan där på dagen :)
    Gott också med fika och pizza Tack snälla du!
    Mysigt med Hjo, det är verkligen så mysigt där!

    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera