20 mars 2012

redan tisdag...

Sorry att jag inte uppdaterat 
men...

Jag har varit sjuk söndagen och måndagen. Är fortfarande inte riktigt helt 100...har ont i magen! Och tyvärr glömde jag HELT bort att ta kort på modevisningen i lördags. Sorry för det också! Men hade så mycket att tänka på då. Det gick i alla fall väldigt bra. Känns bra.

Fick idag min klänning som jag ska ha på blogg galan i Stockholm. Den va SÅ snygg! Lite liten till mig idag, men det var meningen så jag får motivation till att försöka gå ner i vikt (säger jag som sitter här och äter på en mazarin)

Sitter i alla fall i butiken idag. Hade tyvärr stängt igår.
Måste erkänna att jag inte fixar att vara borta från våra barn så mycket som butiken kräver. Mår riktigt dåligt utav det. Känner mig som världens sämsta mamma! Om jag inte fått sålt butiken under sommaren så kommer jag att lägga ner den i augusti.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar