14 mars 2012

onyttiga onsdagen....

Fusk o ännu mera fusk!

Idag har jag ätit en påse dillchips, några gelehallon plus pizza till lunch. Snacka om att jag får skämmas nu och känna ångest. Suck! Jag är verkligen sämst i världen på att kunna låta bli allt det onyttiga. Fattar inte vad jag ska göra för att lyckas gå ner i vikt. Hur kan man bygga upp självbehärskning? 

Får besök från norr i helgen, ser jag fram emot! Tjejkväll på lördag, superkul! Modevisning! Hade så roligt igår eftermiddag när tjejerna var här och provade klänningar. Det va längesen jag skrattade så mycket! 

I kväll är det fuskbyggarna. Ska pyssla en del med hästarna i stallet också. Mysigt! Men börjar kvällen med en middag tillsammans med Fredrik, Erik och lilla Bella! Älskar min underbara familj! Hoppas att vi kommer klara oss ur allt detta tillsammans. Kan inte tänka mig ett liv utan dom! 

2 kommentarer:

  1. Idag åt jag lunch när jag satt i bilen hem då Johannes plockat upp mig efter vägen. (Mitt första mål mat under dagen, gick upp 6.20 fick skjuts till en rondell och gick 10 min för att ta sig till Schenker)Så jag har oxå varit onyttig.. Men så blir det ibland, man faller tillbaka på onyttigheter då och då men så går det ett tag så har man käkat massa nyttigheter. =) Du kommer klara det vännen, lovar det!!

    Hälsa Petra (om det är hon som kommer :)Och ha en underbart och fantastisk rolig tjejkväll ;) Det är du värd.

    Ni kommer rida ut denna stormen tillsammans som ni gjort tidigare då orosmolnen har börjat skymma i horisonten. Det är ju ni två, Madeleine och Fredrik.. Älskar er och ta hand om er..
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Klart att ni kommer klara detta! Ni kommer att komma ut som ännu starkare på andra sidan när allt är över! Ta hand om varandra och sluta inte visa era känslor för varann för dom behöver ni! Jag vet hur det kan vara det lovar jag, så mycket som vi gått igenom här. Men man kommer ut mycket starkare bara man håller ut, bryr sig om varann och tar hand om varandra!
    Jag vet att ni fixar det!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera