21 mars 2012

gå ner i vikt...

Sitter o funderar på hur jag ska lyckas gå ner i vikt.

Jag har en månads förbrukning av pillerna Delight original hemma, som är bantningspiller. Och dom fungerar verkligen. Problemet med dom är alla biverkningar:
- man sover dåligt, får mardrömmar och vaknar aldrig utvilad
- man blir väldigt arg o lättirriterad så jag i Fredrik bråkar ofta när jag äter dessa
- man kan lätt får hjärtklappning utav dom plus huvudvärk
- man blir deppig utav dom (man får inte äta dom ifall man lider av psykiska besvär)

Fördelarna med Delight är:
- du blir nästan helt av med dina hungerkänslor
- du blir av med sötsuget
- OM du äter dig mätt så kommer du genast börja må illa
- du går ner i vikt utan att behöva träna (har ju ingen tid att träna!)

Känner mig desperat nu. MÅSTE ju gå ner i vikt! Mår så dåligt av min kropp idag. Hatar att vara så mullig och rund! Vill se ut som mig själv igen!

Tips mottages gärna! 

3 kommentarer:

  1. Rekommenderar verkligen viktklubb.se..inte så dyrt,man kan äta det man brukar men lär sig hur mycket ..bygger på lagom mycket mat,motion är en bonus och du kan unna dig nåt sött ibland utan problem..Jag gick ner 18 kg på 5 månader..lycka till��/Magda

    SvaraRadera
  2. viktklubb.se får jag kolla upp. Har aldrig testa någon viktklubb eller så. Kanske kan fungera för mig. Tappar motivationen så lätt. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Om du har sötsug testa bananer,keso och kanel =)

    SvaraRadera