16 mars 2012

Fredag!!!!

Idag började inte arbetsdagen så bra, började med en retur på en klänning...tråkigt!

I dag ska Fredrik och barnen hämta mig efter jobbet så åker vi direkt till Hjo för att lämna barnen hos farmor o farfar. Erik har pratat om farfar HELA veckan:
-fredag åka farfar! pappa me, Bella me, mamma me. leka me farfar, farfar busa med mig. farfar kommer och tar mig.

Lille Erik är för go!
Barnen ska vara där i helgen för att jag jobbar i morgon, även på kvällen då jag ska ha modevisning på en tjejfest. Fredrik ska iväg tidigt i morgon för att dyka på ett vrak med dykklubben så det är fullt upp i helgen. Petra kommer också för att sova över, gå modell åt mig och följa med på tjejfesten! Ska bli så roligt.

Men först börjar helgen med fredag! Ikväll när vi lämnat barnen ska vi åka in till Skövde för att äta på Mangos. Ska bli så gott! Det var så längesen vi var där och åt! Bästa restaurangen i hela Sverige!

Hoppas er helg blir bra! Nu håller jag tummarna för många kunder idag!

Kram

1 kommentar:

  1. Fint foto på dig,Madde :)
    Så mysigt det låter när Erik pratar om farfar hihi /Puss & Kram

    Ha en mysig tjejjkväll med modevisning ikväll,ta lite foto vetja & visa vore kul/Kram Kram

    SvaraRadera