13 mars 2012

mode-tisdag!

i Eftermiddag kommer 3 modeller hit för att prova ut en massa kläder till lördagens modevisning! Ska bli så roligt! Alla mina kläder är så mycket snyggare när någon bär dom. Tjejerna ska oxå få testa att gå i de snygga högklackade skorna jag säljer i butiken. Dom ska även få visa handväskor på modevisningen och i dag ska jag välja ut vilken väska som ska visas med vilken outfit. 

Sen slutar inte min mode-tisdag där! Ikväll är det Top Model Sverige på TV3 och efter det kommer två avsnitt av Prodjec Runway! Härligt! 

Självklar ska mycket annat hinnas med mellan varven, så som mina goa barn, stallet men först o främst ska jag försökt få i mig lite lunch här i butiken. 

Parkerade nere i hamnen idag eftersom jag fick en P-bot igår....andra gången det händer, så nu kommer jag fortsätta att parkera nere i hamnen där man får stå gratis, så får jag helt enkelt promenera en bit varje morgon o kväll. Skadar inte, kan jag behöva, och nu när våren kommit så är det bara härligt att vara ute och gå lite på stan. 

kram kram

1 kommentar:

  1. Åh,va kul med Modevisning :)
    De programmen brukar jag oxå se på!
    Trist med P-bot,fast..härligt med lite promenad nu när våren kommer,ha det så gott & pussa Erik & Bella från mormor/Kram Kram

    SvaraRadera