22 mars 2012

tårar i mängder....

Sammanbrott!


Idag fick jag ett sammanbrott efter att ha pratat med TELE2. Började lipa och kunde inte få stopp på tårarna. Hatar att må så här. Börjar ju lipa för minsta lilla, eller så blir jag riktigt arg istället. Noll tålamod!

Jag o lilla Bella igår ikväll

Dagen började med utvecklingssamtal på dagis. Det gick bra och barnen verkar ha det ännu bättre där än vad vi trott. Så skönt att höra. Jag mår ju så dåligt över att behöva vara ifrån dom så mycket. Känns som jag överger dom och låter dagis fostra våra barn åt oss, då är det ju extra skönt att höra att dom har det riktigt bra där. 

För övrigt händer det inget idag. Hoppas att jag kan ta mig igenom denna dag utan några fler sammanbrott. Får se hur det går. Försöker verkligen tänka positivt, men det är inte alltid så lätt. Måste bara se till att verkligen lyssna på mig själv nu och om jag måste så får jag se till att dra i handbromsen! Bättre det än att åka ut för stupet. 

Ska idag kolla upp viktklubb.se. Kanske kan vara precis det jag behöver för att lyckas gå ner i vikt en gång för alla! Vem vet! Värt att undersöka! 

3 kommentarer:

  1. Tänker på dig! Även om jar är dålig på att uttrycka det! Puss

    SvaraRadera
  2. Så fina ni är du & lilla Bella ♥...
    Tänker mycket på dig/er jag mé/Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Kolla upp xtravaganza tror att det stavas så... Många som är jätte nöjda med deras vikt program... Lycka till och hoppas du når din målvikt kramar ylva

    SvaraRadera