28 mars 2012

en jobbig dag...

Det ena efter det andra...

Idag är ingen bra dag av flera anledningar. Skulle fått besök i butiken idag av brorsans tjej, men hon kunde inte komma tyvärr. Ensamt. Så jag tröstade mig med en pizza plus lite choklad. (så typiskt mig) 

Sen har jag kollat upp ännu fler saker när det gäller stängning av butiken och det kommer bli mycket dyrare än jag trodde från början. Så jobbigt! Fattar inte vart jag ska få alla pengar ifrån eller hur jag ska överleva efteråt oxå....hatar detta just nu!

Sen blev jag o Fredrik osams i telefon. Har suttit i butiken och gråtit, tänkte ett tag stänga o åka hem. Kände att jag inte orkade vara kvar här längre, men stängde in mig på toa en stund, så nu har jag i alla fall slutat gråta. (hoppas ingen otrevlig kund kommer in bara, för då kommer jag börja lipa för minst lilla igen)

Stackars lilla Bella också. Hon trillade på dagis igår och har fått ett litet hack i pannan. Hon blev SÅ ledsen i morse när jag tog bort plåstret, som ni ser på bilden. Lilla goa gumman då...


Hoppas er dag är bättre än vad min är!

3 kommentarer:

  1. Stackars mormors lillsötis :(
    Låter jobbigt just nu för dig,Madde & jag önskade verkligen att jag bara kunde gå till dig/Kramar Om

    SvaraRadera
  2. Kram till dig Madde och lilla Bella

    SvaraRadera
  3. Stackars lilla gumman! Och jag förstår att du känner det tungt nu! Tyvärr löser inget sig genom att ni bråkar du och Fredrik... ni måste finnas där för varandra nu! I nöd och lust heter det och i lust är det inte svårt men när nöden kommer kan det vara mycket tungt!! Sänder er båda en enorm styrka att klara detta och tänk på att ni behöver varandra! Ni vet vart vi finns om ni vill!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera