23 mars 2012

skäll på mig!

Bara att börja skälla!

Jag är hopplös! Kan säga att jag börjar banta på måndag! Just nu sitter jag med en påse Polly! Har dessutom köpt ytterligare en liten godis påse som ligger här och väntar på mig! Åt dessutom kalaspuffar till frukost. Kanske inte det bästa. Innehåller nog en hel del socker!

Nej, jag känner att jag saknar motivationen till att gå ner i vikt nu. Jag VILL verkligen, men orkar jag? Ska köra igång på måndag så får vi se hur det kommer gå. Ska använda mig av viktklubben. Försöka lära mig att använda den sidan och deras app till telefonen oxå. Önskar att jag kunde hitta tid till att träna. Det skulle underlätta en hel del.

Bjuder på lite härliga bilder från igår kväll när Erik o Bella fick bada! 




Nu ska jag titta på gårdagens Big Brother avsnitt. 

Idag åker Per (Fredriks bror) och köper en cykel till Erik! Så snällt av Per! 

1 kommentar:

  1. Hoppas viktklubben med app mm kan hjälpa dig,jag håller tummarna!
    Men sååå söta mormors Erik & Bella är /Puss & Kram

    Supersnällt av Per att köpa en cykel,så roligt ERik kommer tycka det är :) Hoppas vi ses snart/Kram

    SvaraRadera