6 mars 2012

vårkänslor

Dom sopar gatorna i stan idag! Snacka om vårkänslor!

Idag är ingen bra dag. Har varit så "dum" idag....ätit 4 hallongrottor till frukost och nu sitter jag med två påsar Polly till lunch...usch!!! Så här får man inte göra mot sin kropp! Måste verkligen bli bättre på allt detta. Kommer förstöra min kropp så mycket! Jag som istället behöver GÅ NER i vikt, inte upp!!! Har redan lagt på mig 5 kg efter att jag slutade röka. Nu varit 2 månader rökfri. Så visst...jag har ju gjort något bra för min kropps skull. Måste jag bara fortsätta. Ta hand om mig själv på fler bra sätt. 

Ska försöka få ihop en modevisning på en tjejfest som kommer hållas i Mariestad lördagen den 17:e mars. Ska bli så roligt! Bara tjejer, mat o dryck, modevisning och sexparty, sen krogen! Snacka om spännande kväll!!! 


2 kommentarer:

  1. Åh låter som en rolig tjejkväll! Fick inbjudan men vet inte om jag kan :/ ska fundera lite och se om jag kan "flytta" om lite...

    Massor med kramar till dig och peppan för att klara viktnedgången :)

    SvaraRadera
  2. Tips som alternativ till en manlig strippa till sexpartyn, möhippor m.m: en naken kille som passar upp.

    Blogg med mer info: http://slaventommy.blogspot.com

    Mvh Tommy

    SvaraRadera