29 mars 2012

Vårkänsla i butiken

Nu är våren här!

Idag har jag och min praktikant Sandra skyltat om i butiken. Skyltdockorna har fått på sig snygga klänningar i ljusa färger som ger längtan efter sommaren! 

Idag har det inte gått bra alls med mitt hetsätande... vågar knappt erkänna vad jag ätit idag...(skäms)
9.00  kladdkaka (på språng, hann inte äta frukost)
10.30 bröd som min praktikant bakat, med vitlöksost på
12.00 lasange till lunch
13.00 går jag o köper en stor påse godis som jag fortfarande sitter o äter på (kl. är nu 17.45

"18.30" nu ska jag hem och äta Lax med potatismos, mums! 
Sen blir det garanterat popcorn eller knäckebröd till Biggest loser.... =(
OBS. jag har tuggat tuggummi mellan ALLA målen!!! Måste inse att detta är värre än vad jag vill tro eller erkänna för mig själv. 

2 kommentarer:

  1. Det låter inte bra...:/ önska jag kunde göra något för dig men tyvärr tror jag att allt ligger hos dig och du måste orka ta tag i det själv. Jag sänder dig massor av styrke kramar och hoppas på att ork, energi och lust infinner sig snart!
    Ser fram emot galan tillsammans med dig :)

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Instämmer i det Trollmorsan skrivit Kramar om!
    Men...Visst är det härligt med Vår i butken :)

    SvaraRadera