15 mars 2012

lyx-torsdag!

Ja, idag är det lite extra lyxigt för mig! 

Fredrik kom med lunch (McDonalds) och fika! Satt vi här i butiken och mumsade. Mysigt! Vi pratade en hel del, känns bra! Vi ska se till att fixa detta tillsammans hur svårt eller tufft det än blir.

Ikväll har jag tid hos min massör Anna! Lyx!!! Behöver jag! Pga. all stress så spänner jag mig i stort sett dygnet runt vilket orsakar en hel del smärta.

Bortsett från det så är det inget bokat idag, Jag kommer vara i butiken till 18.00 för att sen hämta barnen och åka hem och laga en god middag innan det är dags att åka till massören!

1 kommentar:

  1. Så mysigt & gott :)
    Skönt att prata mé & jag tror att ni kommer fixa detta som är nu,ni har ju gått igenom värre....Tänkte på den tragiska branden!

    Ha det så skönt hos massören,slappna av & njut riktigt ordentligt/Kram Kram

    SvaraRadera