22 mars 2012

Big Brother

Blir både glad o arg!

Och JA, jag tittar på Big Brother. Fast tittar på det på datorn på jobbet eftersom Fredrik inte har något intresse av att titta på en massa idioter instängda i ett dårhus. 

Är tvungen att skriva av mig av alla känslor som väller över just nu:

- är överlycklig för att Sipan blivit utslängd! Hoppas jag aldrig mer behöver se den idioten!

- är så irriterad på Hanna R. Hon beter sig som en omogen liten barnunge som har en liten djävul inom sig. Skulle gärna se att även hon blir tvingad att lämna.

- är så arg och trött på Marcel. Fattar inte hur han kan jobba med barn som har problem. Han är ju själv ett barn med stora problem. Han är så elak mot Hanna J! Sen säger han att det är inte hans fel att hon blir ledsen. Nehe, vems fel är det då? Är ju för fan HAN som sagt massa elaka saker till henne UTAN anledning. Suck! 

- tycker det är SÅ synd att Hanna Widerstedt lämnade huset. Hon var underhållande på ett bra TV sätt. Inte den här låga dagismobbningen som Sipan, Hanna R och Marcel håller på med. 


Japp, där har ni fått mina åsikter för tillfället. Och jag mår bättre som har fått lätta lite på all ilska som detta program väcker hos mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar