9 mars 2012

Skor o idioter


Nytt!!

Fick mina nya skor igår som jag beställt från Nelly. SÅ grymt snygga! Jag är så nöjd! Helt underbara skor! Kommer bli mina nya favoriter! 

Hanna Widerstedt som ni kan se i Big Brother 2012 är en riktig bitch. Vem vill vara "känd" pga. att man är en korkad bitch? Känd o känd, skulle mer säga att hon är hatad av väldigt många pga. hennes blogg, nu även pga. Big Brother. Suck....Vilken idiot hon är.  Tror inte det finns någon som vill byta med henne, eller?

Idag är det FREDAG! Underbart!

Fredrik var nyss här i butiken. Han satte upp lite mer belysning åt mig plus bjöd mig på lunch. Mysigt och gott. Är ju väldigt ensamt här i butiken så alltid roligt när någon kommer förbi med fika eller lunch. 

4 kommentarer:

  1. Åh vilka snygga skor!! Även om jag just nu inte alls skulle klara av att gå i så hög klack så var dom ju underbara!!
    Har inte sett BB någon gång så jag vet inte vad alla talar om.. men har hört!
    Hoppas att ni får en mysig fredag och ta hand om er!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Kan säga att denna Hanna W är värre än värst, jag trodde ärligt inte att det fanns folk som henne på riktigt. Hon är från en annan värld. Så sjukt korkad och säger så ocensurerade och korkade saker. söker du på henne på google eller ännu värre Youtube så får du se och kommer förstå vad alla pratar om (vilket började långt innan BB)

    Ja visst är skorna SNYGGA! och dom är 10 ggr lättare att gå i än vad dom ser ut att vara. Jag klarar knappt gå i klack längre, får så ont i höften då, men dessa gick riktigt bra! Får nog ha dom i Stockholm. =)

    SvaraRadera
  3. Åh,jag gillar att det är snörning på skorna :)
    Fast...Jag hade nog aldrig kunnat gå i dem hihi...Big B tittar inte jag heller på,men som sagt hört endel!

    Ha en underbar Fredag/Kram

    SvaraRadera
  4. sååå snygga skor.. men jag hade aldrig kunnat gå i dom.. :( tittar ni oxå på bb?? hon e verkligen hel knäpp, vi tror fortfarande att det e ett skämt att hon inte e på riktigt. men det verkar ju ändå som hon e på riktigt ändå eftersom hon e med och kvar.. hehe kram på dig

    SvaraRadera