27 mars 2012

det där med att gå ner i vikt...

MÅSTE ändra mina vanor!

Går mindre bra för mig här. Viktklubbens hemsida har strulat och inte velat fungera för mig denna veckan. Får hoppas dom löser sina problem snart. Igår åt jag väldigt mycket onyttigt! Vägde mig också och har alltså gått up 2 kg på 2 veckor....fortsätter jag i denna tack så kommer jag snart vara VÄLDIGT tjock! 

Idag har jag Sandra i butiken, hon ska praktisera här hos mig fram till mitten på Maj typ. Roligt att slippa sitta själv i butiken jämt. Snart ska hon och jag titta på Big Brother! 

Idag är det min modekväll med Top Model Sverige och Prodject Runway!

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt med praktikant & så länge :)
    Ja,ikväll blir det nog ingen Tv för mig ska ut & fira Micke så mysigt/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får igång sidan på viktklubb och jag ger dig en pusch kram! Du kommer klara detta men det kanske tar lite tid!
    Stressa inte för det mår ingen bra av!

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera