2 februari 2012

Trevligt besök

Ja! Emelie kom idag! Och hon stannade längre än hon hade tänkt sig, vilket jag tyckte var super roligt! Känner mig rätt ensam och ingen att prata med, vilket vi alla faktiskt behöver! Stort tack Emelie, och superkul att du kom, och att du även köpte en klänning o en tröja. Bra både för mig (som fick snacka lite tjejsnack) och för butiken (som slapp få 0:- i försäljning idag)!!!

Sen har vi alla våra probelm. Jag blev i alla fall glad över att få prata lite med Emelie, även om några timmar till inte hade skadat. Det är nyttigt att prata av sig lite och vi alla behöver vänner som bryr sig. Önskar jag hade tid att träffa vänner o prata oftare. Känner att jag inte ens har så många vänner som jag kan och vill prata öppet med. Borde jobba lite på det där....då kanske jag skulle må lite bättre....

Tänker på Fredrik, saknar honom mycket varje dag! Även barnen. Är fortfarande jobbigt att vara ifrån dom så länge varje dag. Tror aldrig jag kan vänja mig vid det.

Nu ska jag städa lite i butiken sista timmen, sen blir det hem och äta och 20.00 dags för massage!

3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med vänner och sådana man kan prata med! Det är nyttigt och man behöver det!
    Jag finns här det hoppas jag du vet!
    Roligt att Emelie hittade lite kläder!
    Skönt med massage.

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen roligt och skönt att få prata lite.. ne det finns ju tyvärr inte så många man kan prata med om alla små bekymmer man kan ha... synd bara att det blev lite trist efter jag varit hos dig men vi får hoppas att det löser sig, det tror jag.. Och hoppas nu inte blir för arg för att jag tänker ge kvittot till han som arbetskläder *hihi* ne skämta bara.. hoppas han tycker det e fint bara.. kram kram

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att Emelie kom & härligt att ni kan prata :)
    Förstår att du saknar din Fredrik & barna,de små godingarna ♥...
    /Puss & Kram

    SvaraRadera