6 februari 2012

Måndag igen

Här är det lugnt och tomt på kunder, som vanligt nu under januari och februari


Har flera bra erbjudanden i butiken nu! Alla killar får 10% rabatt på allt i butiken fram till och med den 14 feb om det är menat som alla hjärtans dag present.

Alla tjejer som köper klänning utav mig fram till och med den 14 feb får svarta tunna strumpbyxor på köpet.
Dessutom får vissa slumpmässigt utvalda kunder en utvald klänning på köpet. Så passa på att handla på My Dress nu!

---()---

Vi har inte fått vårt bredband eller vår TV att fungera ännu. Detta beror på att kabeln är avklippt ca 200 m från vårt hus. Så typiskt. Det skulle varit igång i onsdags, men vi hoppas att dom kommer ut idag för att laga kabeln så vi kan få titta på andra avsnittet av familjen annorlunda ikväll. Annars blir vi besvikna! Fredrik har redan ringt och skällt på Telia flera gånger! Dom kanske kunde kolla upp så det finns telekabel indraget i huset först!
Missa inte Familjen Annorlunda ikväll på TV4 kl. 20. Min syster och hennes "lilla" familj är med där!

---()---

Jag har bestämt mig för att ta tag i min vikt nästa vecka!

5 kommentarer:

  1. du får skicka crille att handla till mig då, tills alla hjärtans dag.. tihi.. :) ja ikväll får man ju inte missa tv:n kl 20.00 heller.. VIKTIGT! hoppas att du får sålt lite i butiken idag.. jag hittar ju massor att handla.. hihi.. kram kram

    SvaraRadera
  2. Så vackert foto på dig!
    Jaaaa...Det var ju väldigt bra erbjudande :) Kanske min Micke kan shoppa lite *thihi* ...Hoppas Telia fixar er tv så ni kan se Familjen Annorlunda :)
    /Kram denna underbara ☼ Måndag!

    SvaraRadera
  3. Mysigt foto tänkte ev komma till butiken på onsdag när jag är ledig,nu jobbar jag delad tur kram!

    SvaraRadera
  4. Vilket mysigt foto på dig!! Oj avklippt kabel men det klart det finns väl förklaringar till det. Hoppas att ni får tv/telefon m.m snart och självklart ska ni se oss ikväll :) se hur mycket vi gör bort oss denna gång haha...

    Ha det gott!
    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera
  5. Instämmer med dom föregångna "talarna" JÄTTEFINT kort på dig vännen.. =)
    Hoppas även att Telia skärper sig och tar tag i det hela..
    Många kramar

    SvaraRadera