18 februari 2012

sjuk, jobb, hästar och film

Lördag igen!


Detta firar jag med att bli sjuk, få ont i huvudet, halsen, ryggen, höften, nacken och feber på detta....Underbart nu när äntligen helgen kommit! suck...

Nu sitter jag i butiken. Här händer det INGET. Fredrik är hemma med barnen.

När jag kommer hem ska vi gå ut i stallet så ska Erik få rida lite på Glitz. Ska försöka ta något kort (om jag kommer ihåg) och lägga upp här sen efter helgen så ni alla får se vår lille ryttare.

I dag har jag varit 6 veckor HELT rökfri! Det känns så bra!

Film ikväll, vi ska testa att hyra via Telia för första gången. Se hur deras utbud är och om det fungerar bra. Får vi hoppas på!

Trevlig helg alla läsare!

1 kommentar:

  1. Trist att bli sjul :( Krya på dig!
    Så mysigt att lille Erik ska få rida & hoppas du kommer ihåg att ta foto voe så roligt att se!

    Waoo..Imponerande hela 6 veckor rökfri :) ***Grattis***
    Film via Telia har vi hyrt & det fungerar superbra & filmen kommer igång direkt,ha en riktig mysig Filmkväll/Kram Kram

    SvaraRadera