2 februari 2012

Blir det något besök idag?

Sitter i butiken. Emelie ska komma idag (hoppas jag)...vi får se om hon dyker upp. Jag har i alla fall köpt fika till oss.

Idag är det kallt! Blev mössa, vantar och långkallingar idag! Brrrr  -11 grader i Mariestad!


Igår fastnade jag o Fredrik vid datorn, tittade på 3 avsnitt Arga Snickaren, SÅ BRA! Men det blev lite väl sent så i dag när Erik väckte mig kl. 08.08 så ville jag bara inte gå upp ur sängen. Jag ville bara somna om!

I kväll ska jag på massage så jag är inte hemma förrän kl. 21.30 ca. Så det blir ingen film eller dator idag. Det blir att krypa ner tidigt tror jag.

(hoppas att det slutar snöa snart, vill inte ha mer snö)

26 dagar rökfri!

2 kommentarer:

  1. Ja usch så kallt det har blivit :) mer snö vill inte jag heller ha!
    Hoppas du får en bra dag!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hoppas Emelie dyker upp hos dig,mysigt att fika :)
    Vilket coolt foto på dig;madde ♥...
    Jaa,här snöar det oxå,fast jag tycker det är lite vackert *thihi* Ha det så bra/Kram Kram

    Waooo...Imponerande hela 26 dagar rökri,Maddix Bravo!

    SvaraRadera