8 februari 2012

söta Erik


I går jobbade Fredrik länge. Men när han kom hem var Erik vaken och satt i sängen o tittade på TV med mig. Han vaknade o var så ledsen och ville inte somna om, då fick han komma upp och umgås med mig lite. Bara mysigt! Och då Fredrik kom hem la han sig i sängen och tittade på TV med oss. Jag säger bara:
Barn gör inte som du säger, dom gör som du gör. Och sådan far, sådan son! Erik är bara så söt, titta på den här bilden från sent igår kväll.


I dag var mamma o Micke på besök i butiken. Dom hade med sig gott fika och mamma handlade dessutom två tröjor som passade henne perfekt. Roligt!

Jag har dessutom fått en ny praktikant som ska börja hos mig den 26 mars fram till 10 maj. Ska bli roligt! Jag behöver ju lära upp någon som kanske är villig att jobba lite hos mig i sommar. Måste ju få någon semester, en vecka eller två i alla fall, och kanske en och annan lördag. Ska bli roligt med en ny praktikant, Sandra på 25 år från Lyrestad utanför Mariestad.

I dag solade jag en kort stund innan jobbet, ikväll blir det att titta på fuskbyggarna och mysa med Fredrik (om inte han behöver åka iväg o jobba, han är ju hemma med lilla Bella idag också, tyvärr)

Nu ska jag trampa på här bakom kassadisken! 

1 kommentar:

  1. Underbart foto på far & son ♥...
    Ja!Det var roligt att fika med dig & shoppa,upptäckte ju att det låg mer i kassen när jag kom hem hihi...Ett par strumbyxor :)

    Hade gärna stannat längre,eller kommit lite senare så vi hade fått träffa Erik & Bella,men Micke hade ju tid hos Sjukgymnasten tyvärr :( Men,det blir fler tillfällen/Kram

    SvaraRadera