9 februari 2012

stylisterna o rökning

Idag har jag tittat på 6 avsnitt av kanal5´s Stylisterna. Intressant program.

Jag mår INTE bra idag....Allt känns bara för tufft och jobbigt. Jag säljer INGET! Och detta ger mig inte hopp inför framtiden direkt, snarare tvärtom! Jag vill springa över till Åkes och köpa cigg nu! eller kanske godis eller något. Måste trösta mig....Fredrik tycker bara att jag är sur o arg över min butik, så är inte fallet. Jag mår skit! Känner mig misslyckad, värdelös....deppig som fan att butiken inte fungerar!
Jag vet att jag måste bita ihop, att det troligen blir bättre när sommaren kommer, men jag ska kunna överleva tills dess också, utan att sätta mig själv i personlig konkurs....med en massa skulder kvar som sätter mig o min familj i skiten....(så inga kommentarer om att det blir bättre,ok?)

Ikväll ska jag packa till barnen, eftersom Fredrik ska köra dom till Hjo (farmor o farfar) på fredag eftermiddag, sen ska jag välja ut vad jag ska ha på mig på vår date på fredag. Har ingen tid på fredag att fundera över det eftersom jag jobbar till 18. Samma gäller inför lördagen då Fredrik kommer hämta mig på jobbet för att direkt åka till Skövde. Så måste packa idag inför lördagen oxå. Sen ska jag avsluta kvällen med att kolla på Biggest loser Sverige!

Suck suck....nu ska jag försöka hitta på något att göra här i butiken, och försöka låta bli att köpa cigg....har ju gått 33 dagar rökfri nu....

3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att läsa Madde, men jag tänker inte skriva att det blir snart bättre, jag vill bara berätta att du inte är misslyckad eller värdelös. Du har ett stort värde vännen, vi som känner dig älskar dig för den du är. Du är VÄRDEFUL <3 Du har LYCKATS vara rökfri över 1 månad alltså räknas du nu som icke rökare bara det är en stor bedrift vännen.. Hade jag haft möjlighet hade jag kommit in till dig idag och hälsat på. Men illa när man inga pengar har.. Får hoppas på jobb inom kort, så tar jag lastbilen ner till dig =)

    Saknar dig vännen men jag vet vart du finns och det gör ju du med =) Ni får snart komma och hälsa på när ni har möjlighet.

    KRAMAR min VÄRDEFULLA och LYCKADE vän

    SvaraRadera
  2. Det gör ont i ♥ att du känner så,för...Det stämmer verkligen Inte!
    Waoo Rökfri så länge nu Bra kämpat :)
    /Kram Kram

    Pst...
    Hoppas ni får en underbar Date imorgon & en härlig Lördag såklart :)

    SvaraRadera
  3. Duktig du är som hållt dig rökfri i 33 dagar nu!! Kämpa på!!
    Hoppas att ni får en toppen helg!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera