4 februari 2012

riktig vinter...

Idag är det otroligt kallt ute, nästan -20 grader! Brrrr

Jag solade solarium innan jobbet idag, så skönt i denna kylan.

I eftermiddag vill Fredrik att vi åker skridskor på värnen med barnen, men tror det är lite för kallt ute för det idag. Vi får se, solen skiner ju och det kanske blir lite varmare under dagen. Annars blir det nog Skövde en sväng för att inhandla ett par stövlar till mig som belöning för att jag varit rökfri i en hel MÅNAD nu. Känns så bra!!! Trodde aldrig att jag skulle klara det, i alla fall inte så här bra.

Det blir nog ett varmt bad i kväll, när barnen gått o lagt sig. Kanske ett glas vin också. Är ju ledig i morgon!

Har hoppat runt här bakom disken en stund idag också, ska se om jag orkar lite mer om en stund. Bra att försöka röra på sig en del när man har ett så stilla arbete. Kroppen behöver det, plus att jag vill gå ner i vikt! Är aldrig något negativt med att röra på sig, men än att det kan vara lite jobbigt ibland.

3 kommentarer:

  1. Jaa,det är kallt *brr...
    Oooo,så mysigt med skriskoåkning,tänk det kunde vi göra på Vättern förra Vintern :)
    Du är superduktig med rökningen & är verkligen värd en stor belöning :)
    Appropå hoppandet bakom disken,du vill inte ha tbx den där "trampmaskinen" Step Up? Jag har den här isåfall/Kram till Er alla!

    SvaraRadera
  2. Den tar jag gärna tillbaka! =) Ni kanske kan komma förbi butiken någon gång. För jag vill ha den i butiken. Prefekt att stå och trampa på här bakom disken ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa,självklart :)
      Jag vill se lite efter något nytt att ta på mig mé,får bli när Micke är ledig!
      Jag hör av mig/Kram

      Radera