23 februari 2012

Åter på benen!

Känns så härligt att sitta här i butiken och arbeta igen (he he blogga....)
Jag är inte helt frisk men inte långt ifrån i alla fall. Det närmar sig snabbt, tack och lov för det.

Idag?? Vet att Fredrik ska jobba sent idag så jag och barnen får äta och leka utan pappa ikväll. Sen ska jag titta på Biggest Loser. Det ger mig motivation och även en hel del glädje. Älskar att se vad det lyckas åstakomma på så få veckor, helt otroligt! Hade så gärna varit med i programmet, men är inte tillräckligt tjock, så får fortsätta försöka kämpa här hemma på egen hand.

Vägde mig i måndags. Har gått upp 5 kg sedan jag slutade röka. 5 kg på 7 veckor....suck! Det lär ju inte ta 7 veckor att bli av med dessa kilon, snarare typ 15 veckor, men får försöka se det stora hela här. Jag är nu rökfri och på väg mot ett hälsosammare och bättre liv. Jag blir inte lika andfådd längre och jag kommer få mindre rynkor när jag blir gammal. He he

Kram på er att där ute!!!

Jo, höll på att glömma, syrrans tävling! Missa den INTE:
http://trollistrollmorsan.blogspot.com/2012/02/en-hjartlig-tavling.html

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är bättre,hoppas det kommer många till butiken på Rean,såg att den startar idag :)

    /Kram från mig i Hjo☼

    SvaraRadera
  2. åå så härligt att du e uppe på benen.. Jag vill åka å shoppa hos dig.. ska få med Sandra å shoppa loss i alla fall försöka.. hihi.. kram kram

    SvaraRadera