7 februari 2012

ensam tisdag...

Idag är Fredrik hemma med Bella eftersom hon har feber. Stackars lilla gumman. Hoppas hon mår bättre redan i morgon.

Därför ska Fredrik iväg och jobba ikväll istället, då han måste bli färdig där han jobbar just nu. Jag blir alltså ensam hela denna dagen. Jobbar nu, sen hem för att säga hejdå till Fredrik, lägga barnen och sen sitta ensam hela kvällen också. Tråkig o ensam tisdag.

Tittade på Familjen Annorlunda på datorn igår (har inte fått igång vår TV än) och det var roligt att se. Blev så sugen på pinnbröd! Det har jag inte grillat på säkert 20 år!!! Mums! (vill jag minnas)

Provade lösögonfransar för första gången igår, och OJ vad snygg jag blev! Fick väldigt uttrycksfulla ögon! Helt klart snyggt! Ska testa att använda dessa i helgen, så lovar att det kommer bild så småningom. Ska testa lite löshår också, så roligt!

I morgon ska jag försöka få tid till att sola solarium en kort stund innan jobbet.

2 kommentarer:

  1. Tråkigt med ensam tisdag men tyvärr blir det ju så ibland :(
    Hoppas att det kikar in lite kunder till dig och att du får sålt massor!
    Låter skönt med solarium innan jobbet, hoppas du hinner!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Naw,stackars lilla Bella :(
    Hoppas du får en bra kväll även om du blir ensam,vi ses nog imorgon/Kram!

    SvaraRadera