22 februari 2012

ännu sjukare....

Vet inte vad som händer! Nu har jag legat i sängen både söndagen, måndagen och tisdagen. Är idag, Onsdag, inne i butiken en snabb sväng för att betala lite räkningar. Ska snart åka hem igen för att lägga mig i sängen. Mår så dåligt:
- Feber
- ont i nacke och bakhuvudet
- mår illa
- är dålig i magen, ont i magen
- hjärtklappning och yrsel
- ont i hela kroppen (antar att feber gör detta)

Helt otroligt....måste bli frisk NU! Inte bra alls att ha butiken stängd i flera dagar så här. Men jag har verkligen försökt att hitta någon som kan hoppa in och jobba, utan framsteg.

Jag har snart varit rökfri i 7 veckor, då menar forskarna att kroppens nikotinbegär äntligen besegrats. Men jag väntar fortfarande på att det där begäret ska ställa till besvär för mig och göra allt så jobbigt. Känns som det har gått lite för lätt att sluta denna gång....Har knappt tänkt på det.

Suck...hem och försöka bli frisk. Hoppas ni alla mår bättre än vad jag gör.

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Åh vad tråkigt att du inte mår bra! Krya på dig kära syster! Du är duktig som slutat röka och hållit dig ifrån det! Önska jag kunde hjälpa dig med butiken men det blir både långt och svårt med barnen!

    Kram på dig och din familj!

    SvaraRadera
  2. Nej,vad tråkigt :(
    Krya På Dig Kram från mig!

    Waooo...Rökrfi + inget sug *tummen upp :)

    SvaraRadera