3 februari 2012

planer som sket sig

Jag hade tänkt köpa biljetter till Hardcore Superstar som ska ha konsert i Vara Konserthus, som en överraskning till Fredrik. Vi var nämligen på en konsert med Hardcore Superstar på vår första riktiga date. Hade varit kul att "återuppleva" detta igen. Men gick in för att beställa biljetter och upptäcker då att konserter redan är i MORGON! Lördagen den 4:e feb. Så tråkigt. Då Fredriks föräldrar ska vara barnvakt hela nästa helg så kan vi helt enkelt inte fråga dom nu.....inte två helger i rad. Så jag får försöka överraska Fredrik med något annat, någon annan gång, tyvärr. Blev väldigt ledsen när jag upptäckte detta.

Bjuder på en gammal bild (dålig kvalitet) från vår första riktiga date, kvällen då vi gick på Hardcore Superstar ihop! Minns den som igår!
Denna bild har idag motiverat mig till att börja ta tag i min vikt igen! Ska från idag försöka köra MINST 15-20 min på min crosstrainer VARJE dag!!! Har dessutom hoppat runt lite här bakom kassadisken för att förbränna lite. NU SKA MINA EXTRA KILON BORT!!!!
Fredrik måste vara så besviken på mig, jag ser inte ALLS ut som den tjej han en gång blev kär i för många många år sedan.....

3 kommentarer:

  1. Men Madde då, Fredrik älskar ju dig för den person du är. Inte ditt utseende, hur skulle det annars bli när vi sitter på ålderdomshemmet? När vi är alldeles rynkiga och slappa lite varstans. Han älskar dig, hela dig vännen. Ni gifte er för att ni älskar varandra :)

    Kramar vännen

    SvaraRadera
  2. Klart att han inte är besviken, din kropp har ju burit och fött era underbara barn och han älskar ju dig som person!! Som Ch brukar säga "Du blir som det finaste årgångsvinet, bara finare och finare med åren"
    Sen att du vill ha bort kilona det är ju en annan sak och det fixar du! Du är ju jätte duktig!

    Massor med kramar till dig/er!

    SvaraRadera
  3. Självklart Älskar vi/Fredrik dig som du är ♥...
    Önskar dig lycka till med dina planer & fnissar lite för ser mig dig hoppande bakom disken ;)
    Ha en underbar Fredag/Kram till Er!

    SvaraRadera